Unga Reumatikergruppen bowling och mat 20 maj

Lördag 20 maj 18.00

Bowlingarenan, Piteå därefter på Golden Dragon

Vi vill bjuda våra medlemmar 0-17 år samt föräldrar och syskon på en trevlig kväll vid Bowlingarenan i Piteå kl 18.00 – 19.00, efteråt blir det mat på Golden Dragon.

Vi har en grupp inom vår förening som heter Piteå Unga Reumatiker. Det är barn mellan 0-17 år med reumatism eller olika smärtproblem och dess familjer som träffas. Vi vill gärna bli fler. ”Tanken är att träffas med barnen och hitta på aktiviteter tillsammans, utbyta erfarenheter, tankar, funderingar, som ett trevligt avbrott i vardagen”

Anmäl ditt deltagande senast fredag 12/5 till kansliet tel 189 10 eller till Sabina Persson som är kontaktperson i unga gruppen tel 070-39 48 169